úterý 19. února 2013

Vtipný hack na Twitteru: Burger King se převlékl za McDonalds

Na Twitteru bylo včera večer našeho času rušno. Rozruch vzbudil oficiální účet provozovatele sítě rychlého občerstvení Burger King, kterého se zmocnil neznámý vtipálek. Po ovládnutí účtu změnil jeho název na McDonalds, vyměnil rovněž logo v ikoně účtu a poté desetitisícům sledujících uživatelů oznámil, že společnost Burger King koupil právě konkurenční McDonald.

   


Chvíli tak byla na Twitteru vidět podivuhodná kombinace – u účtu @BurgerKing svítilo jméno a logo McDonald, přičemž účet byl označen jako ověřený. Vše se hned rozkřiklo po internetu a účet v během hodiny získal téměř třicet tisíc nových „followerů“. Poté byl zablokován. Ovšem následně se opět probudil k životu s původním názvem, bez původních followerů, ale stále pod správou nepovolaného správce účtu.

Situace se jistě uklidní a účet bude navrácen majitelům, ale důležité je vrátit se na začátek, tedy k samotnému převzetí účtu. Dost pravděpodobně za ním bylo jen velmi slabé heslo či ledabylé zacházení s ním. Podobný vtípek přitom může firmě udělat ostudu a zhatit marketingovou strategii na sociálních sítích.


Žádné komentáře:

Okomentovat

!!! Přidávat komentáře můžete jako ANONYMNÍ, nemusíte se přihlašovat či uvádět jakékoliv údaje!!!